Χειροτέχνες όλου του κόσμου Ενωθείτε και Προβληθείτε!

Ξεφυλλίζοντας το Gourmet της Ελευθεροτυπίας του Δεκεμβρίου 2009 μου τράβηξαν την προσοχή τα πάνινα καλάθια της Ελένης Πατηνιώτη, μία από τις συνήθως ωραίες και πρωτότυπες προτάσεις της Αγλαϊας Κρεμέζη.

Το ETSY  ένας δικτυακός τόπος όπου εκθέτουν και πωλούν καλλιτέχνες απ’ολο τον κόσμο αντίκες, παλαιά κομμάτια, χειροποίητα δικά τους σύγχρονα σε πολύ καλές τιμές, και δεδομένου ότι είναι σε δολλάρια μου φάνηκαν ακόμη καλύτερες.

Μόνη παραφωνία ήταν κάτι μεταλλικά κουτιά – όμοια έχει το ΙΚΕΑ – που ένας Καναδός τα πουλούσε απίστευτα ακριβά.

Εννοείται ότι έφτιαξα λογαριασμό myetsy για να μπορώ να αγοράζω, να αποθηκεύω τα αγαπημένα μου προϊόντα και τους αγαπημένους μου προμηθευτές.

Χάρηκα που 100 Ελληνες – απ’ολη την ΕΛλαδα- συμμετέχουν σ’αυτόν τον τόπο, ο οποίος φιλοξενεί συνολικά 170.000 προμηθευτές!

Μερικά από αυτά που μου άρεσαν θα δείτε παρακάτω

1960s 18k Gold and Tourmaline Ring by H. Fred Skaggs
1960s John Prip for Reed and Barton Dimension Silver Plate Coffee Set
Falling in Love Earrings  AAA citrine briolette oxidized fine silver
Σχολιάστε

