ΔΝΤ στην Ελλάδα;

Πράσινα και μπλε της φύσης

Η Ελληνική φύση είναι προικισμένη – εμείς;

Η λιβελούλα και τα πράσινα χορτάρια διατηρούν το λαμπερό τους χρώμα ενάντια σε όποια μουντάδα και κακοδαιμονία μας έφερε η απληστία μας και τα κακά μας πρότυπα. Βρίσκομαι σε απόγνωση σημαίνει – κατά τους αρχαίους – ότι απέχω από τη γνώση του εαυτού μου. Μήπως αυτό ισχύει σήμερα;

Το καλοκαίρι έχει καταφθάσει και η καλοκαιρινή ραστώνη προσφέρεται, κατά τη γνώμη μου και για ενδοσκόπηση, ειλικρινή και εκ βαθέων και κατά συνέπεια αναθεώρηση από το φθινόπωρο. Δεν πρόκειται η άνοιξη να είναι λαμπρή αν δεν περάσουμε βαρύ χειμώνα………..Τυχεροί όσοι έχουν την εμπειρία ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ.

One comment

  1. Αναστοχασμός πάνω στην έννοια της ελευθερίας

    Είμαι ελεύθερος σημαίνει αντιστέκομαι
    Είμαι ελεύθερος σημαίνει δημιουργώ
    Είμαι ελεύθερος σημαίνει είμαι αυτάρκης
    Είμαι ελεύθερος σημαίνει είμαι αυτόνομος
    Είμαι ελεύθερος σημαίνει είμαι ασφαλής

    Κι έτσι αντιστεκόμενος γίνομαι δημιουργικός και αυτάρκης και αυτόνομος και ασφαλής και έτσι απελευθερώνομαι από τους καταναγκασμούς του χειμώνα για να υποδουλωθώ στους καταναγκασμούς της άνοιξης .
    Και ο χορός καλά κρατεί.
    Ευτυχώς, το χοροδιδασκαλείο της ζωής μας έμαθε απειράριθμες φιγούρες να διασκεδάζουν την μονοτονία της διαδοχής των εποχών.

    Αντώνης
    Περιηγητής blogs

Σχολιάστε

