Τα άγνωστα μουσεία της Ελλάδος

Υπάρχει Αρχαιολογικό Μουσείο  στον Πόρο!  Και έχει αντικείμενα και μαρμάρινα και πήλινα και χρυσά κυρίως από το 400 πχ αλλά και ορισμένα από το 1000πχ.

Δεν υπάρχει βεβαίως φυλλάδιο ούτε ξεναγός.  Οι φιλικοί υπάλληλοι στην ερώτησή μου για το πότε λειτούργησε απάντησαν πριν από περίπου 15 χρόνια, επειδή όμως δεν επείσθην έψαξα (χάρη στο google δεν μου πήρε και πολύ ώρα) και βρήκα το άρθρο της αρχαιολόγου  Ελένη Κονσολάκη-Γιαννοπούλου, όπου και διαβάζω ότι χτίστηκε τη διετία 1967-1968 στη θέση της παλαιάς οικίας του Αλ. Κορυζή (πρωθυπουργού της Ελλάδας το 1941) η οποία δωρήθηκε για το σκοπό αυτό.

Δεν είχα πεισθεί αφ’ ενός γιατί οι υπάλληλοι δεν μου έμοιαζαν να είχαν αναρωτηθεί πριν από τη δική μου ερώτηση- μάλλον για συμβασιούχοι μου φάνηκαν –  αφ’ ετέρου ένα από τα εκθέματα του Μουσείου (το μαρμάρινο πόδι ενός αγάλματος) βρέθηκε από έναν μαθητή του Γυμνασίου του Πόρου περί τα τέλη της δεκαετίας του ’50 (1958 αν θυμάμαι καλά) και ξεκίνησε η ιδέα συλλογής διαφόρων τέτοιων αρχαιοτήτων καθώς και της ίδρυσης του μουσείου από έναν φιλόλογο καθηγητή του σχολείου (μου διαφεύγει το όνομα). 

Υπάρχουν αρχαία που περιμένουν απ’ έξω από το μουσείο καθώς και άλλα (3 φορές όσα εκτίθενται μέσα) σε αποθήκες.  Με δύο ευρώ εισίτηριο ούτε οι μισθοί των υπαλλήλων δεν βγαίνουν!

Υπουργείο Πολιτισμού Πού Είσαι;το εισιτήριο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πόρου

Μήπως είναι ώρα να φανείς;

Σχολιάστε

