Τα διλήμματα της Εποχής

Ασπρο-Μαύρο, Χριστιανισμός-Μουσουλμανισμός, Καλό-Κακό, Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο, εργοδότες-εργαζόμενοι, Αριστερά-Δεξιά, ΠΑΣΟΚ-ΝΔ,  θα μπορούσα να συνεχίσω με αδιέξοδα διλήμματα για πολλή ώρα.  Κάποιοι τα βάζουν εκ του πονηρού και κάποιοι τα αποδέχονται. Γιατί άραγε κάποιοι τα αποδέχονται; Μήπως η ευθύνη της απόφασης να είναι βαριά; Μήπως είναι βολικότερο να παριστάνω τον εγκλωβισμένο από το να αποφασίσω να επιλέξω έχοντας θάρρος στον εαυτό μου και τις δυνάμεις μου;

Συνήθως υπάρχει μία άβυσσος ανάμεσα στο ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ να ζήσουμε τη ζωή μας και ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ τελικά να την ζήσουμε. 

Επειδή γύρω μας στις μέρες μας υπάρχει πολλή ηθικολογία και λιγότερη καλοσύνη πολλές φορές ανατρέχω σ’ενα  βιβλίο-ΣΤΑΘΜO, κατά την άποψή μου,  του εξαίρετου Σουηδού γιατρού ογκολογίας Stephen Einhorn Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ.  Εχω συγκρατήσει τι είναι καλοσύνη:  Καλοσύνη είναι η ΒΟΥΛΗΣΗ να πράττουμε το Καλό και να μετατρέπουμε τη Βούληση αυτή σε Δράση. 

Τι κάνουμε εμείς σήμερα; Παλεύουμε να σώσουμε την Ελλάδα και τις τσέπες μας με το στρεβλό δίλημμα Μνημόνιο-αντιμνημόνιο;

ΛΑΘΟΣ!

Δεν θέλουμε άλλους σωτήρες.

Δεν θέλουμε άλλους εκσυγχρονιστές.

Δεν θέλουμε άλλους οικονομολόγους καθηγητές – ούτε άλλους καθηγητές του Πανεπιστημίου να μας πουν τι θα κάνουμε.

Δεν θέλουμε άλλους πολιτικούς και βουλευτές που ασκούν κατ’επάγγελμα την πολιτική.

Δεν θέλουμε άλλους δημοσιογράφους που για να ζήσει το έντυπο ή ο σταθμός τους δημαγωγούν και παρουσιάζουν τη μισή αλήθεια.  Ετσι κι αλλιώς η τεχνολογία παρέχει την πληροφόρηση αμεσότερα αρκεί να έχει κρίση ο αναγνώστης.

Δεν θέλουμε άλλους σωτήρες.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ. 

ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ, ειδικά τα ηθικά διλήμματα είναι πολλά και συνήθη….

1. Χρησιμοποιώ τη λογική μου για να κάνω αναλύσεις,

2. Χρησιμοποιώ τη συνείδησή μου ως εσωτερική πυξίδα,

3. Καταννοώ το συνάνθρωπό μου,

4. Ανταλλάσσω απόψεις,

5. Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ.

Προχωρώ προς την Ανάσταση χωρίς Κάλπικες Καλωσύνες και ψευδοδιλήμματα.

Σχολιάστε

