Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ – Σύλβια Πλαθ

Είμαι ασημένιος και ακριβής. Δεν έχω προκαταλήψεις.
Ό,τι βλέπω το καταπίνω αμέσως
όπως είναι, ασκίαστο από αγάπη ή απέχθεια, 

Δεν είμαι σκληρός, μόνο ειλικρινής
Το μάτι ενός μικρού θεού, με τέσσερις γωνίες.
Τον περισσότερο καιρό στοχάζομαι κοιτάζοντας τον απέναντι τοίχο.
Είναι ροζ, με βούλες. Τον έχω κοιτάξει τόσο πολύ
που μέρος νομίζω είναι της καρδιάς μου. Αλλά τρεμοπαίζει.
Πρόσωπα και σκοτάδι μας χωρίζουν συνεχώς.
Τώρα είμαι μια λίμνη. Μια γυναίκα σκύβει πάνω μου,
ψάχνοντας στις εκτάσεις μου για αυτό που πραγματικά είναι
Έπειτα στρέφεται σε αυτούς τους ψεύτες, τα κεριά ή το φεγγάρι                     

Βλέπω την πλάτη της και την αντανακλώ πιστά

Με αμείβει με δάκρυα και χειρονομίες.

Είμαι σημαντικός για αυτήν. Έρχεται και φεύγει.

Κάθε πρωί το πρόσωπό της είναι που σκορπίζει το σκοτάδι.

Μέσα μου έχει πνίξει ένα μικρό κορίτσι, και μέσα μου μιά γριά γυναίκα

Ανεβαίνει προς αυτήν μέρα με τη μέρα, σαν ένα κήτος τρομακτικό.

 Απόδοση: Γιώργος Τρίγκας

 Image

2 comments

  1. Σήμερα 5 Μαίου 2014 κατέληξε ο αγαπητότατος Γιώργος Τρίγκας. Στα κτερίσματα που θα τον συνοδεύουν θα είναι και ο καθρέφτης…

Σχολιάστε

