Ο ταξιδιώτης

Εσείς που ζείτε όλοι μαζί και περπατάτε
Χέρι χέρι, βαδίζετε ένα
Μονοπάτι δίχως νόημα
Στην πραγματικότητα είστε μόνοι.

dimart

3-format43

Αυτό δεν είναι τραγούδι #418
Dj της ημέρας, ο Γιώργος Τσακνιάς

«Τα blues της ερήμου», από τη Σαχάρα (βόρειο Μάλι) και τους Tinariwen. Τους έχουμε δει δυο φορές live στην Ελλάδα —το καλοκαίρι του 2008 στη Σάνη της Χαλκιδικής και ένα ή δύο χρόνια αργότερα στο Womad— και μακάρι να τους ξαναδούμε. Μέχρι τότε, θα ξεχαρμανιάζουμε με βιντεάκια από το youtube. Από το πρώτο τους άλμπουμ, το «Amassakoul» (2004), ακούμε το ομώνυμο τραγούδι: «Amassakoul» — «Ο ταξιδιώτης»:

Είμαι ένας μοναχικός ταξιδιώτης στην έρημο
Τίποτα το ιδιαίτερο
Αντέχω τον άνεμο
Αντέχω τη δίψα
Και τον ήλιο
Ξέρω πώς να βαδίσω
Μέχρι να δύσει ο ήλιος
Στην αχανή έρημο
Όπου τίποτα δεν σου δίνεται
Είμαι σε εγρήγορση
Έχω ανέβει κι έχω κατέβει βουνά
Τα βουνά όπου γεννήθηκα
Ξέρω τις σπηλιές που είναι κρυμμένο το νερό
Οι έγνοιες αυτές είναι οι φίλοι μου
Τα ‘χω πάντα καλά μαζί τους κι αυτό
Γεννά τις ιστορίες της ζωής μου
Εσείς…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 78 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

